Feladatok:
- telefonon, e-mailben, közösségi csatornán és egyéb kommunikációs platformon érkező érdeklődések kezelése, ügyfelek tájékoztatása,
- tájékoztatás aktuális ajánlatokról, promóciókról, termékek elérhetőségéről,
- árajánlatok készítése,
- értékesítéshez kapcsolódó adminisztrációs feladatok elvégzése,
- webshopba beérkező rendelésekkel kapcsolatos vásárlói ügyintézés
- alap webshop adminisztrációs feladatok ellátása (termék, termékfotó feltöltés, karbantartás, leírások, tulajdonságok, árak kezelése/ellenőrzése)
Elvárások:
- Kiváló kommunikációs készség
- Vevőközpontú szemlélet
- Irodai alkalmazások ismerete
- Precíz, önálló munkavégzés
- Rugalmasság
- Megbízhatóság
Előny:
- Értékesítési tapasztalat
- Építőipari tapasztalat
- Vectory (ERP) tapasztalat
- Ügyfélszolgálati tapasztalat