Munkavégzés helye:
- Tököl
Milyen feladatok várnak Rád nálunk?
- a területet irányító Projekt Üzletágvezető munkájának adminisztrációs támogatása;
- vevői ajánlatok és vevőrendelések készítése, nyomon követése
- szállítói rendelések készítése, nyomon követése
- új vevők, illetve szerződött partnerek adatainak rögzítése, szerződések küldése
- a vevői kiszállítások ütemezésének szervezése, folyamatos nyomon követése
- weboldalon érkező árajánlatkérések megválaszolása, nyomon követése, utómunkálatok elvégzése
- saját szakmai felkészültségének folyamatos fejlesztése
- a területen keletkező kereskedelmi dokumentumok (kimutatások, készletelemzések, levelek és egyéb iratok) nyilvántartása és lefűzése
- a Projekt Üzletágvezető iránymutatása mellett kapcsolattartás a cég partnereivel, ügyfeleivel, beszállítóival
- a munkájához szükséges adminisztrációs rendszer kialakítása, működtetése
Szakmai elvárások:
- szövegszerkesztő és táblázatkezelő programok, levelezőrendszer magas fokú ismerete,
- jó kommunikációs képesség
- nyitott, meggyőző személyiség
- középfokú végzettség
- hasonló pozícióban szerzett kiskereskedelmi tapasztalat
Előnyt jelent:
- építőanyag ismerete
- értékesítésben jártas
- Vectory vállalatirányítási program ismerete
Amit nyújtunk:
- Hosszú távú, stabil munkalehetőség
- Felelősségteljes, önálló munkakör
- Fiatal, dinamikus csapat
- Kellemes munkakörnyezet
- Folyamatos szakmai kihívások, fejlődési lehetőség
Szükséges tapasztalat
- 2-3 év szakmai tapasztalat